wtorek, 15 maja 2012

Wróciwszy.

Guess who's back.

Trochę mnie tutaj nie było, ale nie zaskoczę chyba nikogo deklarując, że to przez całkiem pokaźną liczbę spraw ciekawych i ciekawszych, które zebrane w gigantycznych rozmiarów czasożerczą kulę (pamiętam podobną scenę z oldschoolowego horroru, to coś zwało się chyba "Critters") pozbawiły mnie skutecznie choćby kilkunastu minut, na które z utęsknieniem czeka ten blog. Tak?:)

ILE MOŻNA?

Trylogia zamknięta. Piękna sprawa. Determinacja, konsekwencja, mnóstwo klasycznego zapierdolu i zajawki w potężnych dawkach. Można? Można! 








Nie udałoby się to bez wszystkich, którzy poświęcili klipom swój czas i pracę. ToczyVideos to jest grupa nie tylko prosów w swoim fachu ale przede wszystkim świetnych ludzi. Sztywniutko grubasy! Zinka to powinniśmy nosić na rękach, Igę chyba zresztą też. W ogóle, cała banda spisała się wzorowo. Dzięki. Jestem wdzięczny za takich współpracowników, znajomych i przyjaciół.

Nie wszystko jednak ocieka lukrem i pewnych rzeczy nie mam zamiaru tuszować hollywoodzkim uśmiechem. Zakończyłem współpracę z Tortem. Nie będzie oświadczeń, konferencji prasowych, karmienia glamrapu. Pewne rzeczy pozostają wśród dorosłych ludzi, bo tam jest ich jedyne miejsce. Amen.

TRÓJWYMIAROWY CYRK W DOLINIE NWO.

Znajdziecie mnie gościnnie na nowej płycie Trzeciego Wymiaru. Pewnie kilka lat wstecz, oglądając klip do tej tragedii o stajlu, tylko zaśmiałbym się szyderczo z teoretycznej możliwości współpracy z chłopakami. Wiem, że to dla nich chyba średnio wygodny temat, bo pamiętam nasz pierwszy kontakt na juwenaliach w Wałbrzychu i zaczepienie tego zagadnienia nie spotkało się z gromkim aplauzem, klepaniem po plecach i salwami braterskiego śmiechu. O nie, a jak wiadomo Trzeci Wymiar do kurdupli nie należy, więc mój zmysł dyplomaty wspinał się wówczas na wyżyny swoich możliwości. Skutecznie. Tak czy siak, piszę o tym, ponieważ Trzeci Wymiar, to (może coś przegapiłem) jedyny taki przypadek na scenie. Przypadek "kogoś", kto nieco umoczył, tracąc street cred, dostając przy okazji odpowiednie łatki i wylizał się z tej wpadki, odzyskując zaufanie słuchaczy. Ba, dziś odnosi na tej scenie zasłużony sukces i spotyka się z zainteresowaniem i szacunkiem. Godne pogratulowania. Prywatnie zajebiści ludzie, więc wrzucenie im zwrotki było czystą przyjemnością. NWO - kto interesuje się tematem doskonale zrozumie wszelkie detale. Wake up, get money but do not love them.



ROCKS&ROLL.

Hukos to Postać. Znam go od wielu lat i jest przede wszystkim wiarygodnym  i niezwykle zaangażowanym skurwielem. Dobrze, że ten krążek w końcu się ukazał. Bardzo dobrze. Go Białystok!



COŚ Z ŻYWCEGO

Nie wiem czy gdzieś można tego posłuchać, bo w związku z tym, że wydało to Sony Music trwa permenentna inwigilacja Youtube i tam raczej tego nie uświadczycie:) Mowa o "Coś z niczego", albumie chłopaków z Żywca - The Pryzmats. Klawe, miękkie, wintydżowe (a my chcemy być wintydż, tak czy nie?) granie. A propos - na albumie poza moją skromną osobą pojawia się m.in. Stasiak czy Wankz. Jest dobrze, trzymam kciuki za Pryzmaciaków. High Level!

CSI: ESDWA

No i zacny ZPAV dobrał się do siedzenia kogoś z najbliższego otoczenia. Szymon został zatrzymany za granie bez licencji Dja. Nie będę roztrząsać sprawy, ale sytuacja wręcz kuriozalna. Najdelikatniej określając - w tym wypadku kurewsko ironiczna. Mam nadzieję, że skończy się wyłącznie na "symbolicznych" obciążeniach finansowych, bo na tej płaszczyźnie spokojnie wspólnie coś zorganizujemy i wyciągniemy go z tarapatów. Czekam aż wprowadzona zostanie licencja rapera, asygnaty na oddychanie i odznaka konfidenta. Halla system!




EDYTOWAŁEM POST, BO ZAPOMNIAŁEM O TYM.



Roz-pier-dol.


More to come jak wrócę z wojaży klipowo-koncertowych. 
Najlepszego.

Tet



17 komentarzy:

  1. szkoda współpracy z Tortem :( trzymaj się Tet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze widzieć kolejny wpis na tym blogu. Oby tak dalej, jednego stałego czytelnika już masz ;) Propsy Tet.

    OdpowiedzUsuń
  3. No co WY :D kawałek o stajlu wspominam mega pozytywnie, do najgłębszych nie należał, ale wywołuje fajne wspomnienia. Chłopaki jak dla mnie bardzo utalentowani. Bardzo dobry ruch z tą płytką.
    Trzymam kciuki za Esdwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maciej Szewczyk15 maja 2012 14:28

    Pod tym linkiem można posłuchać legalnie 5 utworów z płyty The Pryzmats (m.in kawałek "High level" z Te-Trisem):
    http://muzyka.interia.pl/hip-hop/news/the-pryzmats-ruszaja-z-kopyta,1788972,2098

    Z niecierpliwością czekam na informacje co to za teledysk będzie kręcony w mym rodzinnym mieście Nysa. To, że Trzeci Wymiar sympatyzuję z tym miastem to wiem, ale raperów ma być 2, a nie 3... Jest zagadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakończyłem współpracę z Tortem.
    Demyt. Straszna szkoda. Aż mi się przypomniało jak pozamiatał w 'Szukam' dawno dawno temu. Jakieś informacje kto będzie obracał stalowe koła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótkie, niemile zaskakujące zdanie "Zakończyłem współpracę z Tortem. " to troche malo dla ludzi ktorzy zaglebiaja sie w tworczosc Teta od dawna. Nie chodzi o 'rappudelkową' afere, szanuje też to, że nie chcecie o tym mówić, ale przyznam, że ciekawi mnie co mogło się stać, że TAKI duet nagle zakończył współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ze slizgu jestem15 maja 2012 17:22

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustaw odpowiednio DNS, bo masz źle ustawione przekierowanie domen - powinno być odwrotnie (z blogspota na .pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszmarkolektywu19 maja 2012 21:23

    "Zerówka uczył mnie słuchać, Roball - pokory,
    Tort tego, jak szczerze powiedzieć NO DOBRA, SORRY"

    cholera, bolesne rozstanie, nawet z perspektywy fana...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko uwierzyć... Byłem na 3 koncertach na których byłeś z Tortem i zdawało się, że macie świetny kontakt. Przykro się robi, nawet właśnie z perspektywy fana, bo jednak gdzieś byliście jednym elementem i stanowiliście pewien kolektyw. Podbijam pytanie, które już padło gdzieś wyżej- Jakieś informacje kto będzie teraz obracał stalowe koła?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! Cholernie przykro dowiedzieć się, że Wasze drogi z Tortem się rozeszły. Miejmy nadzieję, że dla jego dobra ;)

    Za to mega mega meega się cieszę z klipów z 'Lotu', kawał dobrej, przemyślanej roboty! 5!

    Propsuję także Bisza i The Pryzmats! Dzięki dla kolegi, który podrzucił linka do odsłuchu tych 5 utworów z 'Coś z niczego", dobry rap!

    OdpowiedzUsuń
  12. Filip Domagała12 lipca 2012 09:30

    I kolejny blog umarł. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bylem Twoim wielkim fanem, znalem z wbw, ale obczailem trylogie, pare dni temu sprawdziłem płytkę, człowieniu rozpierdalasz ! Ladujesz w zakładkach i czekam na wiecej felietonow, relacji, przemyslen. 5 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnie. Mam większy plan. Wrócę z pisaniem. 5!

    OdpowiedzUsuń
  15. No to czekam :) 5

    OdpowiedzUsuń
  16. I .... Być zaś....

    OdpowiedzUsuń